piątek, 16 listopada 2012

Odwołane zakupy

Siemcia .
Ale dzis u nas zimno . Brrr , wlasnie siedze sobie na kanapie i pije ciepla herbatke ;) W szkole dzis tak sobie 
z racji tego ze ostatnie nie bylo mnie 2 dni w szkole kolezanka nie podala mi lekcji z francuskiego i dostalam 2 bo sie nie nauczylam . No ale jutro poprawie . Mialam tez dzis z tata jechac na zakupy . Mialam w planach zakup kilku rzeczy . Troche bizuteri i ciuchow a przedewszystkim statyw do aparatu . No ale , tata dopiero wrocil z pracy . 
W niedziele do Kina ! Nie moge sie juz doczekac . idziemy na Zmierzch ostatnia czesc . Wezme aparat wiec beda zdjecia ;) 
Nie mam dzis zadnych zdjec ;c No ale macie 2 z Mikim <3
 Wlasnie robie z mama bransoletki .: Podobaja wam sie ? ;) 
Jak tam w szkole
Lece spac papa . 
;**

10 komentarzy:

  1. ładne te bransoletki ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. :P
    ale słodka świnka :d
    ładne bransoletki :p

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo , jaka słodka świnka :D :D + Fajne bransoletki :D Ja bym takich nie umiała zrobić .

    Zapraszam: http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. słodka świnka morska <3 bransoletki tez są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki świetne! :) a w szkole w porządku, egzaminy miałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świnkaaa! jaka słodka ;) Kiedyś też miałam i to bardzo podobną ;)
    A bransoletki całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam świnkę *.*

    sama robisz te bransoletki ? ; p

    Najka , oxox
    http://lovnajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥