wtorek, 18 grudnia 2012

Zdjecia

Hej 

Ostatnio ma zaleglosci w blogowaniu ale nie mialam ostatnio czasu . W niedziele bylam caly dzien u naszych znajomych i z racji tego ze pogoda byla bardzo ladna mam kilka nowych zdjec . Wczoraj tak jak juz wspominalam babcia i dziadek do nas przylecieli ... Ten tydzien to masakra -,- ! Wczoraj caly wieczor uczylam sie na geografie a na dodatek pani nawt mnie nie przepytala -,- Jutro sprawdzian z matmy i wloskiego . W czwartek bedzie pytala mnie z Geografi i Angielskiego . Dokucza mi tez katar . W sobote tata przymocowal mi ta rure o ktorej wam mowilam . Nastepna notka moze bedzie o moim pokoju wiec wam pokaze ;) 
Planuje dzis dokonczyc nowy naglowek i popracowac nad wygladem.
 Jutro albo w czwartek pojawi sie nowy wyglad ;)

10 komentarzy:

  1. Mnie też przez dłuższy czas na blogu nie było :p Ładny zdjęcia :D
    Wpadaj do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam napisane na nagłówku z jakiego bloga biorę

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek !:)
    W PS CS5 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. A może do Ciebie przyjadę! ;) Hehe ;3
    Było by naprawdę ciekawie!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥