piątek, 4 stycznia 2013

Keith

Hej . 
 Przychodze dzis do was z recenzja filmu ''Keith''o czym jest film przeczytajcie na dole .Jest to historia o milosci , jezeli nie lubicie takich filmow to nie jest film dla was . Mi on bardzo przypadl do gustu , i dopisuje go do mojej listy ulubionych .Bardzo lubie takie filmy . A szczegolnie jak oglada sie go z przyjaciolka ^ ^
                                               


Pozornie historia nieco banalna. Mamy 17-letnią Natalie (Elisabeth Harnois), ambitną dziewczynę, trenującą tenisa, pilnie się uczącą, ładną i popularną, która poznaje Raffa (Ignacio Serricchio) – chłopaka wręcz stworzonego dla niej – równie inteligentnego i przystojnego. Wszystko wydaje się na swoim miejscu, póki jej partnerem na chemii nie zostaje ekscentryczny Keith (Jesse McCartney). Młodzieniec o specyficznym poczuciu humoru i podejściu do życia intryguje, czasem też denerwuje Natalie. Zaczynają się spotykać poza szkołą. Rozmawiają, jeżdżąc żółtą furgonetką Keitha. Dziewczyna zaczyna sobie powoli uświadamiać, że życie daje jej więcej możliwości niż ciągłe treningi tenisa, nauka, a później ciąg dalszy tego scenariusza na wymarzonym uniwersytecie ojca. Jednocześnie przekonuje też Keitha, iż zmarnuje swój potencjał, nie idąc na studia i poświęcając się swojej pasji – ciężarówkom. Wkrótce jednak okazuje się, że chłopak najprawdopodobniej i tak nie dożyje do kolejnego roku...
Naprawde Polecam !



Ogladaliscie juz ten film ? Lubicie takie filmy  ? 
;**

14 komentarzy:

  1. nie oglądałam, nie lubię takich filmów XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka mi go polecała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham takie filmy :) muszę obejrzeć.
    zapraszam do siebie :http://domiiibloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć, lubię takie filmiki na wieczór. Jak narazie mój ulubiony film to LOL przez ten film stwierdziłam nawet ,że Miley Cyrus nie jest dla mnie dłużej Hannah montana xd Piękny blog, zapraszam do siebie na photography-space.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam. :)
    Zapraszam do mnie, zaobserwuj, skomentuj, a na pewno się odwdzięczę!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie filmy ale jeszcze tego nie oglądałam może kiedyś się zbiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z miła chęcią obejrzę:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam i uwielbiam takie filmy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego filmu ale może kiedyś. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nieoglądałam ale napewno obejże < 3 fajny blog jesli możesz zaobserwowac to edzie mi bardzo miło http://victonch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy Ci pomogę ;)
    Ale wczoraj oglądałam świetny film! Co prawda jest on świąteczny, ale naprawdę śliczny film ;)
    "Bajkowe Boże Narodzenie" ;* Polecam. ;]

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥