czwartek, 10 stycznia 2013

Nieobecnosc

Hei , 

Wiem ze nie pisalam od Niedzieli ale nie mielam casu nawet zeby wejsc na chwile na facebooka . Musialam przyzwyczaic sie od nowa do wstawania o 6 rano i siedzenia w szkole , nie mialam tez internetu , wczoraj moi rodzice mieli rocznice slubu i nie bylo nas w domu wiec nie mialam czasu nawet tu wejsc . 
Ale od jutra wszystko wraca juz do normalnosci ;)) 

We Wtorek jedziemy z klasa na narty *.* Nie moge sie doczekac ! Nigdy nie jezdzilam na nartach . Dzis bylam z rodzicami na zakupach zwiazanymi wlasnie z wyjazdem na narty , musialam kupic sobie spodnie , rekawiczki ,  buty i to co jeszcze jest mi tam potrzebne :) Nie mam zadnych zdjeci z tych dni . 

 Miki ♥ ^ ^
Jak tam u was ? 
;**

13 komentarzy:

  1. wow! ja się cieszę jak jedziemy z klasą do kina ... fajnie mieć takie wycieczki w szkole ;D moja klasa jest niestety bardzo niezorganizowana i przez to nigdzie nie jeździmy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie. :3 Uwielbiam jeździć na nartach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boże, jaka słodka :OO

    http://pennbury.blogdpot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ALe fajnie mieć klasowy wypad na narty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki,zazdroszczę nart! *o*

    zapraszam do Siebie,obserwuje :')
    PS- to jest mój nowy,drugi blog.
    http://perspective-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥