sobota, 2 lutego 2013

Saturday

Witam 
Jak weekend ?Ten tydzien wolno mi zlecial no ale wreszcie doczekalam sie soboty .Mam dzis dobry humor i do tego sliczna pogode , na sloncu byly az 23°C !Lubie takie sloneczne dni kiedy w pokoju jest jasno a za oknem cieplo.Szkoda ze nie doczekalam sie sniegu .. No ale w zeszlym roku tez przyszedl w polowie lutego wiec moze nic straconego !Co jak co ale wole wiosne.Powiedzialabym lato , ale to tylko w Polsce . Tu jest mi w lato za goraco :c 
 Zaraz ide na spacer i moze nagram jakis filmik , nie wiem zobacze ;) Musze sie dzis jeszcez pouczyc i chcialam tez obejrzec jakis film , a no i popracowac nad moim kontem na YT bo teraz mam zamiar czesciej dodawac filmiki ;)

Jak wam mija dzien ? Jakie plany na weekend ? 
Moze odezwe sie jeszcez pozniej ;)
;**

21 komentarzy:

  1. jaką masz lustrzanke? ;p

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym chciała, żeby u nas było tak ciepło. A nie chlapa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello beautiful! that most beautiful photos! I think I follow your blog! follow me too? a kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj zero planów za to za tydzień ostatki trzeba się wybawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczny widok z okna, widzę że tam cieplej niż tu w Polsce ;_; Jadę do Ciebie! + obserwuję :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie zaobserwuj , skomentuj zrobię to samo ♥ ♥ to ważne ;)
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi w Polsce jest tak przeciętnie w lecie, zdecydowanie nie pogardziłabym dziesięcioma stopniami więcej :D we Włoszech było mi w porządku nawet we wrześniu, te +30, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia,fajny zegarek :D

    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. minął mi dobrze, jutro zajmuje się bratem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor ma ta bluza :D uwielbiam żelowe zegarki, nawet mam ich kilka♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładną masz bluzę ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama sobie robiłam wygląd :).

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚLICZNOTKA !
    Tak, tak, w nagłówku mam mój ukochany naturalny :<

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluza!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥