środa, 27 marca 2013

Zimno

Hej ! Jestem juz w Polsce i moge wam powiedziec ze jest ... OKROPNIE jesli chodzi o pogode nie spodziewalam sie ze jat az tak zimno ale pomijajac to to jest oczywiscie fajnie.
Dzis bylam z Olwia na pierwszych zdjeciach z ktorych nie mam prawie nic bo wychodzily okropnie ! :D Moze jutro wyjda jakies lepsze to oczywiscie je tu dodam. Mamy tez zamiar nagrac jakies filmiki. Macie jakies pomysly ? Jutro musze tez zabrac sie za wyglad bloga na ktory nie moge juz poprostu patrzec !Przydalby  sie nowy naglowek dlatego musimy postarac sie z Oliwia o jakies lepsze zdjecia ^ ^
Macie jakies pomysly na filmiki ? :)

18 komentarzy:

  1. u mnie na szczęście już coraz mniej śniegu !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też zimno,ale nie ma śniegu ;d

    a gdzie jesteś? miasto albo województwo ?

    OdpowiedzUsuń
  3. czego chcesz od tych zdjęć ładne są,u mnie juz tylko na polach śnieg pozostał emm niemam pomysłu na filmik

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie już trochę śnieg stopniał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagrajcie filmik jak lepicie błwanaa albo królika wielkanocnego :D !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotki :)
    U mnie prawie już śniegu nie ma, na szczęście!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo śniegu. Aż tak zimno jest ? U mnie już powolutku wszystko topnieje i robi się cieplej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny blog, moze nakrecilabys swoje sposoby na naukę? albo parę outiftów? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bloog, na seriooo:D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Za kom tez sie nie obraze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie śniegu już prawie nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :d
    miło by mi było gdybyś mnie odwiedziła http://zacofanawswoimswiecie.blogspot.com/.
    dopiero zaczynam więc jeżeli zaobserwujesz to ja się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  12. no niestety taką mamy piękną wiosnę! :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥