piątek, 19 kwietnia 2013

Na działce

Hej wszystkim !

Dziś po obiedzie poszłam z rodzicami na działke do babci.Pogoda byla dziś ładna ale nie bylo zbyt duzo slonca wiec chwilami robilo sie nawet chłodno.Na dzialce pomagaliśmy troche babci a pozniej siedzielismy i bawiliśmy sie z psem ^^.Jutro mieliśmy wracac juz do domu ale mamy kilka problemow wiec wyjedziemy najprawdopodobnie w poniedziałek.Mam nadzieje ze jutro tez bedzie ładna pogoda ! ;)

 A teraz ide troche posiedziec na asku ^^ Jak chcecie to zapraszam KLIK.

Jakie macie plany na weekend ? ;)

9 komentarzy:

  1. nauka, nauka i jeszcze raz nauka.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesio <3 Też lubię siedzieć na działce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :) Ostatnie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny piesek, taki słodziutki :)
    http://lavictoireme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki piesek .
    Zapraszamy na naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, jake ładne zwierzątka <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥