czwartek, 2 maja 2013

Dwukolorowa Bluzka

Hej !

Od poniedziałku jestem troche zabiegana i nie mam zbytnio czasu dlatego mam troche zaleglości na blogu.Czas też porobić jakieś nowe zdjecia bo ostatnio długo nic ciekawego nie dodawałam.Mam też zaleglości w komentowaniu waszych blogów ale obiecuję że kiedy będe miała troche czasu to wszystko nadrobie !


We wtorek wybrałam się z mamą do centrum handlowego gdzie upolowałam sobie fajną bluzke za 8 euro.

Bluzka - Terranova 
Napis na bluzce to '' I <3 weekend '' co do mnie pasuje , no bo w końcu kto nie lubi weekendów ! Z przodu bluzka jest biała a z tyłu czarna co sprawia że jest jeszcze ciekawsza !


Podoba wam się ? ;)

43 komentarze:

  1. Fajna bluzka.
    U mnie rzadko kiedy na taką trafić można ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. oo.. mi też by się przydała ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobaaa ♥♥♥

    Zapraszam na mojego bloga - malinaaa99.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ! świetna ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka!

    widzę, że mieszkasz we Włoszech - nauczyłaś się już języka?
    ja przez 3 lata próbowałam, na próżno! ;p w szkole to w szkole, ale poza kilkoma podstawowymi zwrotami nic nie wydukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nauczylam sie juz ;)Mieszkam tu od 3 lat ale jezyka nauczylam sie juz po pierwszym roku szkoly . Pozdrawiam i powodzenia w nauce ;* :D

      Usuń
  6. też kupiłabym sobie taką bluzkę,każd kocha weekendy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest świetna <3

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubię takich bluzek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bluzka ;) Nie mogę się doczekać, aż na wakacjach pojadę do Niemiec i również za 5-8 euro będę mogła sobie pokupować tyle rzeczy! :)
    zachęcam do obserwowania ;)
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałaby mi się taka bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. suuper jest :3
    muszę popatrzeć czy jest taka na allegro :3

    _________________________________________________________

    Zapraszam na mojego bloga o fotografii, będzie mi bardzo miło jeśli w komentarzu zostawiasz swoją opinię na temat zdjęc które robię :-) ----> www.wikiandikiw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre przesłanie ma bluzka, a do tego jaka super - dwukolorowa! <3

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bluzka ;)

    fajnego masz bloga ;)
    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna ta bluza też bym się na nią skusiła :)
    +fajny blog, może obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam dwukolorową bluzkę w moim przypadku to fiolet i biel :)

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jest. ♥

    http://gabi-basiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka nie jest w moim stylu, ale każdy woli co innego ;)

    Bardzo fajny blog, obserwuje i licze na rewanż
    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetna bluza!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. noo bluzka fenomenalna :D!

    OdpowiedzUsuń
  22. I love weekend too! ♥

    Cieplutko pozdrawiam!
    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super blog! ♥ Bardzo mi się podobają notki ♥!
    Jeżeli masz ochotę to zaobserwuj mojego bloga, a ja odwdzięczę się tym samym :)

    xoxo, Turqusowa

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna bluzka!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś otagowana , inforamcja u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna jest ta bluzka ;).
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥