środa, 27 listopada 2013

Hejoo ! 
Za oknami mamy już Zimę więc postanowiłam że jest to odpowiedni czas na notkę o tym co najbardziej lubię w tej porze roku !Większość tych rzeczy jest oczywista i wielu z was na pewno znajdzie te rzeczy na własnej liście 

Święta 
To chyba oczywiste !No bo kto nie lubi Świąt , prezętów , kolacji z całą rodziną , kolend itp
Ciepłe swetry
Chyba żadna dziewczyna nie wyobraża sobie swojej szafy bez ciepłych swetrów bez których ciężko przetrwać tę zimne dni !Ja mam ich dopiero kilka , ale planuje powiększyć moją kolekcje !
Świąteczne filmy 
No bo kto wyobraża sobie Święta na przykład bez Kevina Te filmy stały się już tradycją i Święta bez nich to nie prawdziwe Święta

Myzyka
Uwielbiam świąteczne piosenki.Sprawiają że nawet dwa miesiące przed Świętami czuć jakby były już za tydzień !

Zakupy ! 
Po prostu kocham chodzić po galeriach kiedy są przystrojone w lampki i różnego rodzaje ozdoby Świąteczne.Jest to wtedy takie magiczne i zakupy stają się jeszcze bardziej przyjemne !

Śnieg
Jestem osobą która kocha zimę , no a co to za zima bez śniegu ! Uwielbiam patrzeć kiedy pada , a później bawić się w nim jak dziecko

No i na koniec po prostu ta cała atmosfera.Reklamy , ozdoby ,muzyka , filmy , jedzenie , rodzina to wszystko sprawia że ten Świąteczny czas jest chyba najlepszym czasem w roku.Kocham Grudzień i moim zdaniem mógł by trwać nawet pół roku !

A wy za co kochacie Zime ? :) 

...............................................
Z racji tego że zwyciezcy rozdania nie zgłosili się do mnie wybrałam kolejne osoby.Wygrywają :
 mientowe_love@onet.pl i dagi-dasia@o2.pl
Napiszcie do mnie e-maila :) 


22 komentarze:

  1. Lubię gdy w galerii płyną świąteczne piosenki a na wystawach sklepów są świąteczne rzeczy, zapachy - pierniczków i skórki pomarańczowej, wspólne pieczenie pierniczków i odpakowywanie prezentów oraz oczywiście obdarowywanie innych ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Za śnieg to na pewno świąt nie kocham! Nienawidzę śniegu ;x Ale muzykę i filmy świąteczne uwielbiam ♥

    U mnie ostatnie dni rozdań urodzinowych, zapraszam do udziału ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię świąteczny klimat, ale nie przeżyłabym półrocznej zimy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo ja uwielbiam ten świąteczny czas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak Włosi spędzają święta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. c:
      Może Wiktoria zrobisz taki post ? :)

      Usuń
  6. Ja również kocham świeta !!! Już nie mogę się ich doczekać ! Super post ;3

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam jak jest się w sklepie i wszysyc sobie mówią "wesołych świąt!" <33

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo też kocham Zimę za ciepłe swetry i święta ♥

    nikejla.blogspot.com <------ nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię święta za kupowanie prezentów i jedzenie ;dd

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie przez takie obrazki zawsze chcę świąt, jeszcze musiałaś przypomnieć o tym wszystkim....
    <3
    http://soochi-yoong-lyrics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zimę kocham za to co Ty napisałaś wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadam się z Tobą!
    Pozdrawiam

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jaaki piękny post ! <3
    z filmów to Listy do M polecam :))

    zapraszam do siebie :
    http://photoboook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham kakałko,zakupy (przyjemność z wybierania prezentów),uwielbiam wręczać prezenty i patrzeć na radość i przede wszystkim ubierać choinkę ^^^ ahh kocham święta! ;*

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię Święta za to, że mogę spędzić je z całą rodziną, siostry zjeżdżają zza granicy i w domu jest wesoło ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, muszę wybrać się niedługo po jakieś lampki i bombki :D
    Za co kocham ? Za to, że można spędzić czas z rodzinką, prezenty, śnieg <3 aaaaw <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zimy nie lubię, ale święta tak :) to taki czas spędzony z rodziną inaczej :) w zimie lubie też noszenie botków, picie kakao :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥