poniedziałek, 18 listopada 2013

Trzy rzeczy które denerwują mnie w blogowej sferze

Blog sfera to coś wspaniałego.Możemy tu dzielić się naszymi przemyśleniami , zdjęciami , zapisywać nasze myśli , pisać opowiadania, można  robić tu co tylko wpadnie nam do głowy.Każda bloggerka wie , że pisanie bloga to wspaniała rzecz.Ale czy to wszystko ma same plusy.Dziś chciałam podzielić się z wami trzema rzeczami które najbardziej denerwują mnie w blogowym życiu.

1.FAJNY BLOG..
Chyba każda bloggerka wie o czym mówię.Przynajmniej dwa razy pod każdą notką znajduje u siebie komentarz typu'' Fajny blog wpadnij do mnie''.Od razu widać że osoba która zostawia tego typu komentarz nawet nie przeczytała pierwszych słów notki , zależy jej tylko na tym , aby zareklamować się.
 2.OBSERWACJA ZA OBSERWACJE
Skoro komuś podoba się mój blog to nie będę miała nic przeciwko jeśli go zaobserwuje, a nawet uciesze się z tego.Ale po co ja mam zaobserwować twojego bloga skoro wcale mi się nie podoba?.Wiadomo że ludzią zależy tylko na tym aby mieć jak największy numerek pod okienkiem Obserwatorzy.Moim zdaniem nie ma to kompletnego sensu.
3.BLOG DLA KASY 
Coraz częściej kiedy to firmy zgadzają się na współprace z bloggerkami dużo ludzi  wykorzystuje okazje i zakłada blogi tylko po to aby mieć z tego darmowe rzeczy.Jest to moim zdaniem nie sprawiedliwe bo firmy powinny choć trochę się tym interesować.Ile jest bloggerek które starają się o współprace przez codzienne  pisanie i upiększanie bloga a tu nagle przychodzi osoba która o blogowaniu wie mniej niż pingwin o lataniu i zgarnia wszystkie współprace.

To chyba na tyle z rzeczy ktore denerwują mnie w blogowej sferze :)
A co waszym zdaniem jest nie tak lub was denerwuje?A może myślicie tak jak ja ?

26 komentarzy:

  1. Dobrze napisane, szczególnie jeśli chodzi o obserwatorów, ale to wszystko można zobaczyć po liczbie kom. pod każdą notka :>

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to fajne, masz rację..

    OdpowiedzUsuń
  3. Te komentarze : fajny blog, wpadnij, zaobserwuj xyz.blogspot.com serio już mogą wkurzyć. Ja już czasami mam ochotę walnąć w monitor. Ugh.
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nic do obsrwowania za obserwowanie nie mam, bo kazdemu zalezy na najwiekszej tej liczbie, a czy ktoś woli mieć 10 prawdziwych obserwatorów czy 200 sztucznych to indywidualna decyzja :)

    KLIK -> wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprócz tego co napisałaś denerwujące są też obraźliwe komentarze

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, mnie też to strasznie denerwuje ;c

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jak ja nie nienawidzę komentarzy typu :fajny blog, yhhh ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą, jednak pierwszy temat i drugi wkurza najbardziej !!

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z Tobą! Często widzę blogi które mają obserwatorów tyle ile ja i robią byle jakie notki, a i tak firmy z nimi współpracują, a te osoby mają darmowe ciuchy wykorzystując bloga :/

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie tez to wkurza :/
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. albo śliczna itp i nagle wpadnij do mnie no coś tu jest nie tak

    http://polish-girrls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z każdym słowem, które tutaj napisałaś! Ale do tego dodałabym jeszcze weryfikacje obrazkową, która przynajmniej mnie odrzuca od komentowania bloga...

    Zapraszam do mnie, trwa 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ta to "Fajny blog" tylko walnąć w klawiaturę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z tobą.Fajnie,że taki temat poruszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie denerwuje jak ktoś pyta o coś co jest napisane w poście, rozumie m można go nie przeczytać całego, ale bez przesady ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W stu procentach się z Tobą zgadzam! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko, zabilabym te osoby chetnie : D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny temat i notka :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. taa, możesz się trudzić nie wiadomo jak i pisać post na pół strony, a ludzie i tak zauważą tylko zdjęcie i skomentują "fajne zdjęcie" albo "fajny blog, obserwujemy?", niestety... -.-

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz dużo racji :)Mnie tez strasznie wnerwiają te komentarze z reklamą ... jejciu xd

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog, obserwujemy?
    Nie no żartuje! Mnie też strasznie to denerwuje! Coraz więcej takich blogów możemy spotkać..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. co do obs za obs, to czasami można się w to bawić, bo zdarza mi się znaleźć ciekawe blogi :D ale można też wynagrodzić swoich czytelników :) bawiłam się w to przez kilka tygodni, ale jak zaczeły pisać od mnie osoby z jednym obserwatorem i banerami sklepów, to mi się odechciało -.-

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz całkowitą rację ! Nienawidzę jak ktoś pisze obs. Za obs....

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥