środa, 15 stycznia 2014

Wybieranie szkoly

Hej Kochani !
Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie pełne stresu i męczące ale już powoli się od tego uwalniam.
Jak wspomniałam Wam w moim ostatnim poście, we wrześniu jak pewnie dużo z was , idę do liceum.Wybranie odpowiedniej szkoły jest dość trudne , bo to ona decyduje o naszej dalszej edukacji i o tym kim będziemy w przyszłości.Nad tym kim chce być zastanawiam się już od ponad roku , rozmyślałam nad kosmetologią , bo jest to rzecz która mnie interesuje , ale w ostatnich czasach  wszyscy decydują się na ten kierunek i jest to bardzo pospolite.Od kilku miesięcy zastanawiam się nad liceum językowym , i jestem już prawie pewna że się na nie zdecyduje , bo lubię uczyć się języków i w przyszłości chciałabym pracować za granicą , mam już nawet wybrane języki , lecz mała część mnie zastanawia się też nad dziennikarstwem.W tym miesiącu zaczynają się Open day czyli dni w których możemy zwiedzać szkoły , co jest moim zdaniem dobre przed wybraniem danej szkoły :)

A jak z Wami ?Myślicie już kim chcecie zostać?
:) 

14 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie wiem. Saram sie żyć teraźniejszością ;3 Śliczne zdjęcia ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szukaniu. :)

    Mnie marzy się studiowanie prawa (Hah! Chciałabym...) lub psychologię, która na dzień dzisiejszy jest moim celem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w technikum ekonomicznym, ale po tych 4 latach spędzonych nad dokumentami i operacjami gospodarczymi wiem, że nie chcę wiązać mojej przyszłości z tym zawodem. Moim marzeniem jest być nauczycielką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz mam ogromny dylemat, ponieważ idę do gimnazjum i muszę wybrać język niemiecki albo francuski ;cc, zupełnie nie wiem co lepsze?!

    A o przyszłości rozmyślam BARDZO, BARDZO dużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziennikarstwo jest bardzo fajne! Ja jestem teraz na pierwszym roku studiów na dziennikarstwie i komunikacji i jest super. Gdybym miała opcję wyboru liceum z takim profilem to bez zastanowienia bym tam poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pomysly ale jeszcze nw ;D

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz radę , i mam nadzieję ze podejmiesz dobrą drogę ; ) Śliczne zdjęcia ; ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że ja nie miałam takiego problemu z wyborem szkoły :S

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też muszę wybrać szkołę, lecz kompletnie nie wiem na co się zdecydować :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie wiem, mam jeszcze duuuużo czasu ;)
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w mieście nie ma za dużego wyboru i raczej wiem do jakiej klasy pójdę, gorzej z planami na przyszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wybierałam szkołe, wszyscy mówili mi, że to zaważy na mojej przyszłości i decyduje o tym co będe robiła kiedyś. Ale to jest jedna wielka bzdura, tak naprawdę później musisz o tym decydować, nie liceum. Może idź do tego liceum językowego? Jak wiadomo u dziennikarzy ceni się znajomość obcych języków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku niestety też muszę wybrać szkołę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chcę zostać technikiem organizacji reklamy albo po prostu kucharką :)))))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥