sobota, 14 czerwca 2014

bandana

Cześć wszystkim ! 
Ostatnio szperając w szufladzie z biżuterią znalazłam na jej dnie moją starą  czerwoną bandankę której tak naprawdę nigdy nie miałam okazji założyć , nie za bardzo lubię się w związanych włosach więc nigdy nie byłam do niej przekonana lecz przez upały które ostatnio nie ustępują musiałam wykombinować coś z moimi włosami przez które było mi jeszcze cieplej. Od zawsze podziwiałam dziewczyny z pięknymi kokami i kitkami na głowie , i pomimo prób nigdy nie umiałam zrobić sobie fryzury ze związanymi włosami w taki sposób aby mi się podobało , aż do wczoraj.Postanowiłam że zrobię sobie normalnego kitka a do okola głowy przewiąże sobie bandankę.Myślę że fajnie to wygląda a za razem nie jest mi już tak ciepło , myślę że w te wakacje moja czerwona bandanka nie rozstanie się ze mną !
Zaczynam przygotowywania na egzaminy o których napisze Wam już niedługo !
  Co myślicie o bandanach ? Podobają się wam ?:)

15 komentarzy:

  1. moim zdaniem bandanki są całkiem okej, ale mi one neistety nie pasują :(

    poklikasz u mnie w drugim poście o choies.com w link z tym sklepem ? mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaa uwielbiam bandany <3 <3 :D
    a Tobie akurat bardzo pasuje!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na egzaminach! ;) bardzo lubię bandany ;)

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda fryzura z bandamą :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bandamki, ale zawsze gubie wszystkie XD

    yuki-and-shiro.blogspot.com - zapraszam do nas *3*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie ozdoby na włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ładnie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bandamka to ciekawy element stylizacji, bardzo ładnie wygląda na głowie :) Pozdrawiam!

    http://cerimonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. chodzilam w nich kiedyś aczkolwiek ostatnio zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie ci w tej bandamie, mi niestety nie pasują :3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :*
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham bandanki :)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie masz słodkie piegi :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam takie w domu dwie :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥