czwartek, 21 sierpnia 2014

Nowe Motto

Od zawsze byłam osoba nie śmiałą która zawsze zwracała uwagę na to co mówią i myślą o niej inni , byłam także często zależna od innych i próbowałam się wszystkim przypodobać , w te wakacje dużo rzeczy się zmieniło. Zmieniłam się i myślę ze na dobre mi to wyjdzie. Przestałam zwracać uwagę na to co mówią inni ludzie , zaczęłam ubierać się tak jak mi się podoba , nie tak aby innym się podobało , robię to co kocham i sprawia mi przyjemność w tym przypadku mówię  o Youtube i o blogu , pomimo niemiłych komentarzy idę przez życie dalej , wracam na bloga z nową  siłą i pomysłami , a to wszystko dzięki jednemu zdaniu, który stal się moim nowym Motto . DO WHAT MAKES YOU HAPPY , czyli rób to co sprawia ze jesteś szczęśliwy.
Pamiętajcie aby nigdy nie przejmować się tym co mówią o nas inni ! 
Macie jakieś motto którym kierujecie się w życiu ? 

17 komentarzy:

  1. dont worry be happy :)
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej śmiałosc i odwagi
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    A U MNIE LOOKBOOK !
    Jeśli cię coś zainteresuję, zaobserwuj !

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo fajne motto , przyznam że sama kieruje się nim w życiu :)
    Klikniesz w baner Oasap znajdujący się na samym dole bloga ?
    http://dennaystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie chyba nie mam.. :)
    Ładne zdjęcie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne motto, tego się trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne motto :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że masz takie nastawienie! :)
    Ja też jestem/byłam taką osobą, ale nigdy nikomu się nie chciałam przypodobać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne motto <33
    Ja używam "ciesz się chwilą, która trwa, a nie tą która nadejdzie"

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący post i ciekawe zdjęcia
    zapraszam: szare-chmury.blogspot.com
    Wystarczy mnie zaobserwować a ja w najblizszym czasie zaobserwuje twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne motto :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim mottem jest "Nie żałuj, że czegoś w życiu nie zrobiłeś. Nie zrobiłeś, bo nie mogłeś", pomaga mi w wielu życiowych sytuacjach i już tak bardzo nie rozpamiętuję przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne masz motto :)
    Śliczne zdjęcie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne motto! Ja też ostatnio przeszłam wewnętrzną metamorfozę :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥