piątek, 17 maja 2013

Koszule

Hejo !
Jak to my dziewczyny uwielbiamy ciuchy.Każdy lubi coż innego sukienki,kamizelki,spódniczki,szorty a ja bardzo lubie Koszule ! Koszule są moim zdaniem fajnym dodatkiem do każdej stylizacjii ;) Ja mam ich kilka ale nadal szukam nowych ;) 

Ostatnie zdjecie jest jeszcze z Polski ale ta koszula jest w praniu :D 
W ostatnim czasie zaczeły podobać mi się sukienki ;o nie wiem dlaczego nigdy ich nie nosiłam a teraz to kupowałabym je tonami haha :D
A jekie są wasze ulubione ciuchy ?;)

16 komentarzy:

  1. Też lubię koszule. <3
    I uwielbiam legginsy <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula na 5 zdj. jest cudowna ♥♥♥

    malinaaa99.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam nosić koszule^^

    też nigdy nie nosiłam sukienek, ale mam ochotę kupić sobie chociaż jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham koszule, szczególnie w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszule są super, ale wolę zwykłe t-shirty c;
    Bardzo ładne wszystkie :3
    A ta moro cudna *.*


    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. koszule <333
    shorty,luźne t-shirty

    OdpowiedzUsuń
  7. również uwielbiam koszulę i mam ich maaase ,ale ogólnie to nie wiem czego mam najwięcej i co najbardziej lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moro i ostatnia sa super !

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwona, moro i miętowa - najlepsze ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszule ♥ Haha,i także polubiłam ostatnio sukienki,mimo że ich nie znosiłam kompletnie. Może tak to jest z dziewczynami,że kiedyś zaczynają kochać sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No , no ! Świetny blog, posty i w ogóle wszystkie zdjęcia ! Obserwuję bo naprawdę zajebiście tu ;D Co do tego posta ? To ciekawy i czekam na więcej !
    Pozdrawiam + Liczę na rewanż ( co do obserwowania )
    Zapraszam do mnie :
    http://vicky-glamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam koszule! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam tego postu : o ta w moro boska *,*

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥