poniedziałek, 26 maja 2014

Poznajcie Ianosha

Witam Was kochani po dość długiej przerwie.Czemu mnie tak długo nie było ? Sama nie umiem dokładnie odpowiedzieć na to pytanie , brak chęci , motywacji , pomysłów. Tym razem wracam tu i zaczynam wszystko od nowa , stare posty znikneły , mam nadzieje że tym razem będe zadowolona z mojego blogowania  a wy będziecie tu ze mną!
_____________________________________
Przechodząc do tematu posta.. 
Mój dom od zawsze pełen był zwięrząt z którymi dorastałam , psy , koty , ptaki , chomiki i myszki, dziś pożegnaliśmy się też z naszym kochanym Bafim który był z nami 9 lat.Od kąd mieszkamy we Włoszech udało przygarnąć się nam pod nasz dach tylko świnki morskie lecz od jakiegoś czasu było to dla mnie za mało , dlatego zaczełam namawiać rodziców na ..psa ! Musze przyznać że na początku było bardzo trudno bo rodzice za wszelką cene nie chcieli kolejnego zwierzaka , ale jadnak , udało mi się ! Tym o to sposobem zaadoptowaliśmy Ianosha który jest z nami już od 3 tygodni.Już pierwszego dnia wniósł do naszego domu wiele radości i miłości.
Więcej o Ianoshu na pewno usłyszycie w innych postach , a tym czasem uciekam przeglądać blogi , mam w tym trzy tygodniowe braki!

A Wy macie psa? Jak się wabi ? :)

19 komentarzy:

  1. o jejku jaki słodki psiak ♥♥♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak :) Ja mam pieska wabi się Chico :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki! Dobrze, że rodzice się zgodzili, pies-przyjaciel to coś wspaniałego :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna psinka <3 w końcu go masz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam psy i nie wyobrażam sobie mojego domu bez własnie tego zwierzaka! :) Jest przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety jest wręcz przeciwnie, jedyne zwierzaki jakie były u mnie w domku to papugi ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że z Tobą tu będziemy! :)
    Przesłodki psiak *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam cudownego Rikiego na moim blogu jest o nim post http://swiat-ali.blogspot.com/2014/02/riki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wspaniałego Rikiego :-)
    Post o nim http://swiat-ali.blogspot.com/2014/02/riki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutki pies <3 Ja psa nie mam, zdecydowanie wolę koty i właśnie takie zwierzę posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne oczka ma ten piesek <3
    Każdy ma czasem przerwę w pisaniu :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/05/inspiracje-miesiaca-1.html Zapraszam na post "INSPIRACJE MIESIĄCA" ♥ Będzie świetnie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jaki słodziak. Ja miałam chomiki i takie tam inne gryzonie.
    Fajnie jest mieszkać we Włoszech? :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy ten psiak :) też mam psiaka i wabi się Zołi, naśmieszniejsze jest to, że niektórzy nie potrafią tego imienia w ogóle wymówić :P

    OdpowiedzUsuń
  14. jaaki przesłodki! ja niestety nie mam psa, bo rodzice się nie zgadzają :(

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodki piesio ! <3
    ja mam aż dwa kundelki jeden to pusia, a drugi to Ami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. słodziutki <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje i napewno sie odwdzięcze.♥